30 September 2013

Crezi că nu simt nimic atunci cînd bagi fără milă cuţitul în mine, pentru că crezi că nu am sentimente.
M'am deprins să nu arăt pe faţă ce simt şi de aia tac şi suport durerea care mi'o provoci. Şi tu mi'o provoci din cauza că ştii, după aia nu o sa te simţi vinovat. Eu doar nu am zis nimic despre faptul că mă doare şi nu am arătat nimic. Asta ar însemna că de fapt nu mi'ai făcut nici un rău.
Ai înfipt cuţitul în mine şi l'ai scos plin de sînge şi aşa cu el în mînă te'ai dus să cauţi o jertfa care încă nu a fost rănita de tine.
Îmi spuneai că ai provocat durere multor persoane, însă tot nu te opreşti să o faci. Cred că primeşti plăcere din asta, chestia asta îşi hrăneşte orgoliul şi eu'l propriu. Orgoliul care a fost cîndva rănit şi el de o altă persoană.
Îmi este interesant... unde o sa  ajungi cu asta?

No comments:

Post a Comment